Správa nemovitostí

EKONOMICKÁ SPRÁVA

Předpisy, evidence plateb a vlastníků
  • vypracování a změny předpisů úhrady plateb za služby, předpis dlouhodobých záloh (EL)
  • evidence úhrad plateb za služby a do fondu dlouhodobých záloh
  • evidence nákladů společenství vlastníků jednotek
  • evidence dlužníků, zasílání upomínek, telefonické a mailové upozorňování
  • příprava podkladů pro právní vymáhání
  • seznam vlastníků, sledování a zapracování změn ve vlastnictví jednotek (formulář)
  • evidence a zapracování změn uživatelů jednotek (formulář)
  • 1x ročně vypracování vyúčtování služeb a jeho distribuce statutárnímu orgánu (e-mail, pošta)
  • 1x ročně distribuce vyúčtování služeb (e-mail, pošta) vlastníkům
  • vypořádání přeplatků a nedoplatků plynoucích z ročního vyúčtování služeb
  • nastavování záloh na služby
  • ekonomické přehledy domu
  • posouzení skladby fondů
  • nahlížení na účet dálkovým přístupem a stahování výpisů v účetním formátu
  • hrazení dodavatelských faktur a provádění plateb za příkazce
  • archivovat, chránit před poškozením a zneužitím veškerou dokumentaci a doklady k domu( po dobu 2 let)
  • sledování stavu finančních prostředků domu a upozorňování na rizika

ÚČETNICTVÍ

Účetnictví, daňová a mzdová agenda
  • vedení účetnictví v souladu se zákonem a prováděcími předpisy
  • kontrola úhrad závazků
  • kontrola věcné a účetní správnosti faktur
  • vypracování účetní závěrky včetně příloh
  • zajištění vypracování daňového přiznání
  • 1x ročně mzdy výboru formou odměny statutárního orgánu popř. 1x ročně odměny zaměstnanců formou dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti
  • 1x ročně vypracování a zasílání přehledů pro příslušné zdravotní pojišťovny a SSZ
  • proplácení mezd včetně odvodů na příslušné instituce
  • evidence zálohové daně, evidence srážkové daně, jejich zpracování a vykazování
  • základní kontrola původního účetnictví minulého správce (počáteční stavy), návrhy na rekonstrukci dle nutnosti

ADMINISTRATIVA

Administrativní a doplňkové činnosti
  • vyřizování správní agendu za výbor SVJ na základě zmocnění, PM
  • 1x ročně účast 1 osoby a případné vedení shromáždění SVJ/
  • příprava směrnice č. 1 o platbě záloh a rozúčtování předpisů plateb (zálohy a dlouhodobé zálohy)
  • příprava směrnice č. 2 o provádění pravidelných kontrol a revizí
  • zpracování plánu dlouhodobých a krátkodobých oprav, údržby a modernizace - směrnice č. 3
  • 2x ročně účast na zasedání statutárního orgánu
  • kontrola zápisu shromáždění SVJ
  • 1x ročně předkládat zprávu správce o hospodaření
  • 1x ročně připravovat návrh rozpočtu na příslušný kalendářní rok
  • zajištění rozúčtování zálohových plateb SV, TUV, T
  • zastupovat SVJ při jednání o pojistných událostech a plnění při realizaci pojistné smlouvy
  • zajištění právního servisu, konzultací, přípravy smluv, výzvy dlužníkům, přípravy žalob
  • zajištění smluvních dodávek služeb spojených s užíváním objektu (elektrická energie, plyn, voda, teplo, odvoz odpadu...)
  • zajištění stanov v souladu s požadavky NOZ 89/2012 Sb.; ZOK 90/2012 Sb.
  • zajištění domovního řádu
  • zajištění požárních směrnic

TECHNICKÁ SPRÁVA

Technické, stavební a servisní činnosti
  • vedení evidence technických zařízení a stavebního stavu nemovitosti
  • převzetí a archivace projektové a prováděcí dokumentace k nemovitosti
  • 1x měsíčně činnost domovníka (1 hodina), drobná údržba společných částí domu - výměna žárovek, výměna vložek zámků, promazání zámků a pantů dveří, výměna jmenovek ve zvonkových platech, větrání sklepních prostor
  • předkládat statutárnímu orgánu návrhy na opatření k zabezpečení technického a stavebního stavu nemovitosti
  • evidence a zajištění pravidelných kontrol a revizí technických zařízení dle příslušných předpisů
  • zajištění porevizních oprav
  • vstupní prohlídka nemovitosti technikem včetně písemné zprávy
  • poptávkové řízení na dodavatele (od 30.000,- Kč a min. 3 poptávky)
  • zajištění non-stop havarijní služby bez paušálu
  • kontrola zadání a plnění sjednaných prací a podmínek služeb, ověřovat množství a účtované ceny, fotodokumentace (při hodnotě zakázky od 30.000,- Kč)
  • kontrola nabídek pravidelných dodavatelů
  • zajištění desinfekcí, dezinsekcí a deratizací společných prostor,
  • zajištění pravidelné údržby společných částí nemovitostí, zejména provedením stavebních, instalatérských, topenářských, plynárenských, elektrikářských, zámečnických, malířských prací
  • zajištění montáže a výměny měřidel SV, TUV, T
  • zajištění odečtů poměrových měřidel vody a tepla
  • zajištění pravidelného úklidu, údržba okolí domu a zeleně
  • zajištění smluvní organizace rozsáhlých oprav a rekonstrukcí a revitalizací
  • zajištění stavebního či autorského dozoru

SPRÁVA PRO MAJITELE BYTOVÝCH DOMŮ

Správa nemovitostí pro majitele činžovních domů

  • Povinností každého vlastníka nemovitosti je zajistit správu nemovitostí ať sám nebo prostřednictvím spolehlivého správce.
  • Někteří vlastníci činžovních domů si tuto správu vykonávají sami a mnohdy se stává, že takto provozované nemovitosti nemají spoustu věcí v pořádku.
  • Revize - jedna z velmi důležitých částí správy nemovitosti, které je potřeba hlídat. Každá revize má jiný interval a hlavně nedodržením těchto intervalů se vystavují vlastníci nemovitosti postihu.
  • Kontrola plateb nájemného a včasné zaslání upomínky, či výpověď smlouvy - to vše za vás správce nemovitostí udělá.
  • Právní služby - zajištění právních služeb
  • Účetní a daňové poradenství - zajištění optimalizace a vyúčtování jednotlivým nájemníkům
  • Správu nemovitostí pro majitele bytových domů zajišťujeme od 4.900Kč/měsíc/bez DPH.